אישום נגד שני תושבי יצהר שתקפו משפחה פלסטינית

בנצי לייזרוביץ No Comments on אישום נגד שני תושבי יצהר שתקפו משפחה פלסטינית

כתב אישום הוגש נגד בני 25 ו-21 מיצהר שתקפו באלימות קשה משפחה פלסטינית בחווארה. הפרקליטות מבקשת לעצור אותם עד תום ההליכים

צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90
21:55
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on מכה קשה לטרור: צה"ל חיסל מחבל בכיר בלבנון

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פשע חמור: פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום כנגד שני תושבי יצהר בני 25 ו-21, שתקפו בגרזן ואבנים משפחה פלסטינית שערכה קניות בחווארה.

מכתב האישום שהגישה עורכת הדין ליטל מהלל עולה כי משפחת המתלוננים, תושבי קבליה הגיעו לערוך קניות בסופרמרקט שבחווארה, וכשסיימו שבו כל בני המשפחה לרכב. בסמוך לכך, הגיעו הנאשמים יחד עם אנשים נוספים למקום כשהם מצוידים בגרזן, פטיש חירום, אבנים וגז פלפל, במטרה לבצע מעשה טרור כלפי פלסטינאים בחווארה מתוך מניע לאומני. הנאשמים וכ- 8-10 אנשים נוספים יצאו מהרכב רעולי פנים והחלו ליידות אבנים לעבר רכבם של המתלוננים, רכבים נוספים שהיו באזור ולעבר הסופר.

בהמשך, אחד מהנאשמים רץ לכיוון רכבם של המתלוננים והכה עם הגרזן בחלון האחורי של הרכב, ולאחר מכן הגיע השני והשליך אבן לעבר החלון האחורי. הנאשם המשיך להכות עם הגרזן עד שניפץ את החלון האחורי ובהמשך ניפץ גם את החלונות השמאליים של הרכב, כל זאת כשחברו ממשיך להשליך אבנים על החלון האחורי.

לאחר שהנאשם ניפץ את החלון שסמוך לאחד המתלוננים, המשיך והיכה באמצעות הגרזן את המתלונן שישב במושב הנהג, שבתגובה הרחיק את גופו והרים את ידיו, כך שהגרזן פגע בכתפו וידו. במקביל, אחד מהאחרים שנכחו השליך אבן לעבר החלון הקדמי הימני של הרכב, ניפץ אותו, והמשיך להשליך אבנים לתוך הרכב. הנאשם הצטרף והשליך אבנים לתוך הרכב ואף פגע בראשו של אחד המתלוננים. כשהמתלוננים החלו להימלט ברכב מהמקום, הנאשמים והאחרים המשיכו ליידות לעברם אבנים, והתיזו גז פלפל לתוך הרכב שחלונותיו נופצו.

במהלך האירוע צעקו הנאשמים והאחרים: "מוות לערבים" וכתוצאה ממעשיהם נגרמו למתלוננים חבלות רבות, ונזקים לכלי הרכב שלהם.

כתב האישום מייחס להם עבירות של מעשה טרור של חבלה בכוונה מחמירה בצוותא חדא וחבלה במזיד ברכב בצוותא חדא ממניע גזעני. במקביל, הוגשה בקשה לעצור את הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

עו"ד עדי קידר מארגון חוננו הגיב לכתבי האישום שהוגשו כנגד שני המתיישבים ואמר: "אנחנו נעמיק בחומר הראיות ואני בטוח כי בסופו נבין כי הקשר של הנאשמים לראיות הוא דל מאוד. חשוב לציין כי בימים אלו המדינה רותחת, ישנם פיגועים רבים כנגד יהודים באזור חווארה ובכל הארץ. בנוסף, ישנו גל המחאות והפוגרומים בכל הארץ אותם עושים גורמי שמאל, ועדיין השבכ" וימ"ר ש"י עסוקים בדבר אחד – מיגור הפשיעה הלאומנית תוך רמיסת זכויות אדם. אנו מקווים כי בית המשפט ייתן לכך משקל בהחלטתו".

video
play-sharp-fill


0 תגובות